Един от най-популярните натуропати в Германия е графиня. Това е Ангелика Волфскийл, която съветва хората на база своя опит и традиции в рода си, как да използват природните биоритми, за да са здрави, работоспособни и пълни с желание и енергия за живот. „Ако знаем най-важното за биоритмите, можем да използваме върховата фаза на активност на органите за концентрирана работа или лечение, а най-ниската – за почивка и сън, а също и да си създадем подходящи хранителни навици“, казва Волфскийл. Тя дава и лесен режим за всеки, който иска да е здрав.

1. Сутрин – не се излежавайте!

6 ч. Не се излежавайте, време е за ставане! Следва прием на много вода и начало на деня с разнообразия (богата) закуска. Това е най-благодатното време за усвояване на храната, а не вечер както правите вие българите. Постепенно организмът се настройва за работа поради нахлуването на специфични хормони, а храната се усвоява оптимално и се превръща в енергия.

2. Заменете кафето с чай

Заменете обичайното си кафе с чаша гореща вода или билков чай. Вместо сандвичи можете да хапнете сурова храна, биокурабийки, пълнозърнест хляб с малко масло, сушени плодове или ядки.

3. Планирайте най-важното за преди обяд

Между 10 и 11 ч. човек се радва на висока работоспособност за тялото и ума. Това е най-доброто време за изпити и представяне на интервю. Така че, ако имате възможност за избор насрочете ги именно за този час. Подходящо е и за хирургични операции, тъй като се ускорява зарастването на раните, благодарение на подсилената имунна система и наличието на достатъчно ензими.

Тестер за радиация и нитрати в храната – хит в здравословния начин на живот

Tester_za_nitrati_radiation

4. Бъдете точни и спокойни за обяд

Ако искате тялото ви да функционира според природните ритми, то 12 ч. е време за обяд. Бомби да падат – ни по-рано, ни по-късно. Тогава вътрешното спокойствие и хармония засилват стомаха, ето защо не трябва да бързаме, когато се храним, а също и да сядаме на масата гневни и под напрежение. Най-подходяща за храносмилането ни е топлата храна (а не студената бира!-б.р.).

5. Суровата храна първо!

Суровата храна трябва да се консумира на гладен стомах, преди готвените ястия, защото изисква голяма храносмилателна сила (ензими-б.р.). Плодове, салати се приемат само до 15 ч., след този час не могат да се усвоят и ферментират в храносмилателния тракт.

Фито-капки 3 в 1 за килограми, метаболизъм и апетит

DSCF0322

6. Ходете на зъболекар около 14 часа!

Според изчисленията на графинята 14 ч. е – най-подходящото време да посетим зъболекаря, защото е периодът с най-ниска чувствителност към болка.

7. Вечеряте до 19 часа само прости супи

Вечер избягвайте трудносмилаеми храни, богати на белтъчини, като месо, млечни продукти, бобови. Тях оставете за съботно-неделното меню, когато ще имате време да ги приготвите за обяд. Поглезете се със зеленчукова супа или ястие от зърнени култури, но нищо по-сложно и калорично. Имайте предвид, че вeчер и нощем производството на стомашна киселина и жлъчка спада доста. Затова късните хранения са нездравословни и влияят зле на съня. Ето защо около 18 ч. – силите намаляват, концентрацията и креативността се понижават. До 19 ч. най-късно трябва да сме приключили с вечерята.

Точно 12 часа след закуската – между 19 и 21 ч. – стомахът вече почти не функционира. До слeдващата сутрин той работи само на минимума. Затова храната ферментира и гние!

Благородничката вярва, че с правилно хранене човек може да се отърве от болестите на съвремието: алергии, диабет, метаболитен синдром и наднормено тегло, ревматизъм и др. Последвайте ни във Фейсбук!

Лечители.бг

Сподели статията с приятелите си: