Опитвате се да се храните здравословно, избягвате бялата захар и брашно, стремите се да разнообразявате храненията си на себе си и близките си, но това с което не може да се преборите е количеството храна. Колко ни е необходимо от полезните храни, от които се нуждае организма ни?

Редовно правите опити да следите калориите си, но се изтощавате от постоянното четене на етикети и записване на количеството мазнини, въглехидрати и протеини, които консумирате? Е вижте нагледно най-лесния начин, по  който да се ориентирате от колко храна се нуждаете дневно, за да сте заредени с енергия и да не трупате излишни килограми. И помнете стомаха на всеки е колкото неговия свит юмрук. При децата това е тяхното юмруче и когато изгълтат две парчета пица , колкото 1 кг тесто, това не е особено според повелите на природосъобразното хранене. Разбира се методът с мерене с ръката е универсален и показва дневната порция от кой продукт един здрав организъм има нужда, за да си набави съответните хранителни вещества.

Месо – колкото дланта без пръстите

Мазна риба – колкото дланта без пръстите

Плодове – две свити шепи

*Уникална ФИТО-формула топи килограми здравословно.

*И колкото повече тежиш, толкова по-красива ставаш! Вижте как!

chaj_otslabvane

 

Зеленчуци – колкото юмрук

Ядки – една свита шепа

Сирене/кашкавал – колкото два палеца, а мазнина като масло колкото 1 палец

Зеленолистни зеленчуци – две двойни шепи

Несварени макарони/паста – колкото юмрук

Картофи – колкото юмрук

Тестени изделия – колкото два пръста

Шоколад – колкото показалец

Бяла риба – колкото дланта с пръстите

Източници Инстаграм/Канал3

Лечители.бг, Последвайте ни във Фейсбук!