Всеки има нужда от почивка и „презареждане на батериите”. Но трябва ли да чакаме почивните дни, за да „изпуснем парата”?

Ето няколко забавни и нестандартни метода за релаксиране които може да се прилагат дори на работното място.

1. Помиришете портокал

Според учени ароматът на портокал или на прясно изцеден сок от плода успокоява, когато сте под напрежение.

2. Правете гримаси

Когато сте напрегнати, една смешна физиономия в огледалото може да ви развесели.

3. Хапнете боровинки

Те са богати на витамин C, който намалява нивата на хормона на стреса – кортизол.

4. Отидете в гората

В Япония наричат метода Shinrin-yoku, което в буквален превод означава „да се изкъпеш в гората“. Всичко, което трябва да направите, е да се разходите по пътека в гората и да дишате дълбоко.

5. Надуйте балон

Може да звучи смешно, но за надуването на балона трябва да дишате и издишате дълбоко, а това помага за медитация.

6. Гледайте любим филм или сериал

Седнете пред малкия екран, преоблечени като героя, когото най-много харесвате. Влизането в роля със сигурност ще ви развесели.

7. Разменете ролите с децата си

Поиграйте с децата си, като този път те са възрастните, които определят правилата, а вие трябва да ги слушате. Това ще се хареса на малчуганите, а вие ще се почувствате отново като дете.

8. Нарисувайте свой близък и му изпратете рисунката по мейл

Ще бъде забавно той да разбере как изглежда през вашите очи, а когато след време му отидете на гости, може да видите собствената си рисунка, закачена в рамка на стената.

Всеки има нужда от почивка и „презареждане на батериите”. Но трябва ли да чакаме почивните дни, за да „изпуснем парата”?

Лечители.бг